luni, 1 iunie 2009

bilant

ma plangeam zilele trecute ca sunt din ce in ce mai sigura ca platesc in avans pentru ceva minunat cevasavieinveciiveciloramin.

ma si vedeam victima unui complot marsav: mercur retrograd pana pe 15 iunie, noua revolta fata de treaba asta rupta-n cioburi de-i zic unii viata, soarta-mi sub semnul lui 5 in ale numerologiei buchii, multiplele legaturi karmice care mi-au fost destinate prin milostivirea acestuia - ceea ce presupune ca unele trebuie sa se incheie pentru ca cele noi sa isi faca debutul. iar incheiatul asta e cu cantec deep inside. de la psihologi citire: "daca ca am putea realiza un top al traumelor individuale, despartirea/divortul se afla pe locul 2 (dupa pierderea propriului copil)".

in mod neasteptat insa, punand in balanta predestinatele gratuite vs ceea ce imi solicita vointa si putinta => am facut sa mi se intample niste uber cool things lately:

* vineri: mult asteptatul (de vreo 7 luni or so) "good job" de la clientul arici, la care se adauga ïsprava de astazi, care-mi creste cota
* sambata: descoperirea brompton-ului la veloteca si adaugarea pe lista de "must have in 2009"
* duminica: cartofii aurii ai portarului agentiei (si amabilitatea de a-i imparti), 11 titluri noi din beletristica universala si o promisiune sarata

nu-i bun mercur asta de reclamat la OPC?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu